https://www.kabeliit.ee/index.php?title=Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem&feed=atom&action=history
Lehmanni-Georgijevi süsteem - Redigeerimiste ajalugu
2024-03-29T13:23:37Z
Selle lehekülje redigeerimiste ajalugu
MediaWiki 1.40.2
https://www.kabeliit.ee/index.php?title=Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem&diff=14502&oldid=prev
Taivo – 21. detsember 2014, kell 20:48
2014-12-21T20:48:53Z
<p></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="et">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">←Vanem redaktsioon</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Redaktsioon: 21. detsember 2014, kell 20:48</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1">1. rida:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">1. rida:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Lehmanni-Georgijevi süsteemi''' (vene-eesti transkriptsiooni järgi '''Lemani-Georgijevi süsteem''') kasutatakse enamasti [[olümpiasüsteem]]is peetavatel võistlustel matšivõitja (edasipääseja) selgitamiseks, kui eelnevad partiid pikemate ajakontrollidega (tavakontroll, kiir- ja välkkabe) pole andnud <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">resultaati</del>. Mõnikord kasutatakse seda <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">ka </del>paremusjärjestuse selgitamiseks punktide võrdsuse korral. </div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Lehmanni-Georgijevi süsteemi''' (vene-eesti transkriptsiooni järgi '''Lemani-Georgijevi süsteem''') kasutatakse enamasti [[olümpiasüsteem]]is peetavatel võistlustel matšivõitja (edasipääseja) selgitamiseks, kui eelnevad partiid pikemate ajakontrollidega (tavakontroll, kiir- ja välkkabe) pole andnud <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">tulemust</ins>. Mõnikord kasutatakse seda paremusjärjestuse selgitamiseks punktide võrdsuse korral. </div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Kummalegi mängijale antakse enne matši algust kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma ja iga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järele jäänud ajaga.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Kummalegi mängijale antakse enne matši algust kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma ja iga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järele jäänud ajaga.</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Lehmanni-Georgijevi süsteem on saanud nime [[Aleksandr Lehmann]]i ja [[Aleksandr Georgijev]]i järgi.</ins></div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategooria:Võistlussüsteemid]]</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategooria:Võistlussüsteemid]]</div></td></tr>
</table>
Taivo
https://www.kabeliit.ee/index.php?title=Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem&diff=14485&oldid=prev
Taivo – 20. detsember 2014, kell 09:30
2014-12-20T09:30:38Z
<p></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="et">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">←Vanem redaktsioon</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Redaktsioon: 20. detsember 2014, kell 09:30</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1">1. rida:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">1. rida:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Lehmanni-Georgijevi süsteemi''' (vene-eesti <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">transkripsiooni </del>järgi '''Lemani-Georgijevi süsteem''') kasutatakse enamasti <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">olümpiasüsteemis </del>peetavatel võistlustel matšivõitja (edasipääseja) selgitamiseks kui eelnevad partiid pikemate ajakontrollidega (<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">tavakontrolli</del>, kiir- ja välkkabe <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">ajakontrolli kasutades</del>) pole andnud resultaati. Mõnikord kasutatakse seda <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">aga </del>ka paremusjärjestuse selgitamiseks punktide võrdsuse korral. </div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Lehmanni-Georgijevi süsteemi''' (vene-eesti <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">transkriptsiooni </ins>järgi '''Lemani-Georgijevi süsteem''') kasutatakse enamasti <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">[[olümpiasüsteem]]is </ins>peetavatel võistlustel matšivõitja (edasipääseja) selgitamiseks<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, </ins>kui eelnevad partiid pikemate ajakontrollidega (<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">tavakontroll</ins>, kiir- ja välkkabe) pole andnud resultaati. Mõnikord kasutatakse seda ka paremusjärjestuse selgitamiseks punktide võrdsuse korral. </div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Kummalegi mängijale antakse enne matši algust kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma ja iga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järele jäänud ajaga.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Kummalegi mängijale antakse enne matši algust kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma ja iga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järele jäänud ajaga.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategooria:Võistlussüsteemid]]</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategooria:Võistlussüsteemid]]</div></td></tr>
</table>
Taivo
https://www.kabeliit.ee/index.php?title=Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem&diff=14484&oldid=prev
Tarmotulva – 19. detsember 2014, kell 22:43
2014-12-19T22:43:31Z
<p></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="et">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">←Vanem redaktsioon</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Redaktsioon: 19. detsember 2014, kell 22:43</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1">1. rida:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">1. rida:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Lehmanni-Georgijevi süsteemi''' kasutatakse enamasti olümpiasüsteemis peetavatel võistlustel matšivõitja (edasipääseja) <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">selgitamiseks </del>selgitamiseks kui eelnevad partiid pikemate ajakontrollidega (tavakontrolli, kiir- ja välkkabe ajakontrolli kasutades) pole andnud resultaati. Mõnikord kasutatakse seda aga ka paremusjärjestuse selgitamiseks punktide võrdsuse korral. </div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Lehmanni-Georgijevi süsteemi''' <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">(vene-eesti transkripsiooni järgi '''Lemani-Georgijevi süsteem''') </ins>kasutatakse enamasti olümpiasüsteemis peetavatel võistlustel matšivõitja (edasipääseja) selgitamiseks kui eelnevad partiid pikemate ajakontrollidega (tavakontrolli, kiir- ja välkkabe ajakontrolli kasutades) pole andnud resultaati. Mõnikord kasutatakse seda aga ka paremusjärjestuse selgitamiseks punktide võrdsuse korral. </div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Kummalegi mängijale antakse enne matši algust kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma ja iga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järele jäänud ajaga.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Kummalegi mängijale antakse enne matši algust kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma ja iga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järele jäänud ajaga.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategooria:Võistlussüsteemid]]</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategooria:Võistlussüsteemid]]</div></td></tr>
</table>
Tarmotulva
https://www.kabeliit.ee/index.php?title=Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem&diff=14483&oldid=prev
Tarmotulva – 19. detsember 2014, kell 22:34
2014-12-19T22:34:18Z
<p></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="et">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">←Vanem redaktsioon</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Redaktsioon: 19. detsember 2014, kell 22:34</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1">1. rida:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">1. rida:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Lehmanni-Georgijevi süsteemi''' kasutatakse <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">reeglina võitja </del>selgitamiseks <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">kohtade jagamise </del>korral <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">kahe mängija vahel</del>. </div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>'''Lehmanni-Georgijevi süsteemi''' kasutatakse <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">enamasti olümpiasüsteemis peetavatel võistlustel matšivõitja (edasipääseja) </ins>selgitamiseks <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">selgitamiseks kui eelnevad partiid pikemate ajakontrollidega (tavakontrolli, kiir- ja välkkabe ajakontrolli kasutades) pole andnud resultaati. Mõnikord kasutatakse seda aga ka paremusjärjestuse selgitamiseks punktide võrdsuse </ins>korral. </div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Kummalegi mängijale antakse enne matši algust kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma ja iga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järele jäänud ajaga.</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Kummalegi mängijale antakse enne matši algust kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma ja iga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järele jäänud ajaga.</div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategooria:Võistlussüsteemid]]</div></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Kategooria:Võistlussüsteemid]]</div></td></tr>
</table>
Tarmotulva
https://www.kabeliit.ee/index.php?title=Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem&diff=14431&oldid=prev
Taivo – 15. detsember 2014, kell 11:27
2014-12-15T11:27:07Z
<p></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="et">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">←Vanem redaktsioon</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Redaktsioon: 15. detsember 2014, kell 11:27</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1">1. rida:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">1. rida:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Lehmann</del>-<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Georgievi </del>süsteemi kasutatakse reeglina kohtade jagamise <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">puhul võitja selgitamiseks</del>. </div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">'''Lehmanni</ins>-<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Georgijevi </ins>süsteemi<ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">''' </ins>kasutatakse reeglina <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">võitja selgitamiseks </ins>kohtade jagamise <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">korral kahe mängija vahel</ins>. </div></td></tr>
<tr><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td><td class="diff-marker"></td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><br/></td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Mõlemale </del>mängijale antakse enne matši algust <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">võistlusjuhendis </del>kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma<del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">, aga </del>järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">järelejäänud </del>ajaga.</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">Kummalegi </ins>mängijale antakse enne matši algust kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">ja iga </ins>järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">järele jäänud </ins>ajaga.</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> </div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">[[Kategooria:Võistlussüsteemid]]</ins></div></td></tr>
</table>
Taivo
https://www.kabeliit.ee/index.php?title=Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem&diff=14429&oldid=prev
Taivo: Taivo teisaldas lehekülje Lehmann-Georgievi süsteem pealkirja Lehmanni-Georgijevi süsteem alla: õige nimi
2014-12-15T11:23:30Z
<p>Taivo teisaldas lehekülje <a href="/index.php/Lehmann-Georgievi_s%C3%BCsteem" class="mw-redirect" title="Lehmann-Georgievi süsteem">Lehmann-Georgievi süsteem</a> pealkirja <a href="/index.php/Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem" title="Lehmanni-Georgijevi süsteem">Lehmanni-Georgijevi süsteem</a> alla: õige nimi</p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<tr class="diff-title" lang="et">
<td colspan="1" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">←Vanem redaktsioon</td>
<td colspan="1" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Redaktsioon: 15. detsember 2014, kell 11:23</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-notice" lang="et"><div class="mw-diff-empty">(Erinevus puudub)</div>
</td></tr></table>
Taivo
https://www.kabeliit.ee/index.php?title=Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem&diff=14425&oldid=prev
TarmoTulva – 15. detsember 2014, kell 09:36
2014-12-15T09:36:22Z
<p></p>
<table style="background-color: #fff; color: #202122;" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="et">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">←Vanem redaktsioon</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #202122; text-align: center;">Redaktsioon: 15. detsember 2014, kell 09:36</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1">1. rida:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">1. rida:</td></tr>
<tr><td class="diff-marker" data-marker="−"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Lehmann-Georgievi süsteemi kasutatakse kohtade jagamise <del style="font-weight: bold; text-decoration: none;">ja võrdsete tulemuste </del>puhul võitja selgitamiseks. Mõlemale mängijale antakse enne matši algust võistlusjuhendis kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma, aga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järelejäänud ajaga.</div></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Lehmann-Georgievi süsteemi kasutatakse <ins style="font-weight: bold; text-decoration: none;">reeglina </ins>kohtade jagamise puhul võitja selgitamiseks. </div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> </div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-side-deleted"></td><td class="diff-marker" data-marker="+"></td><td style="color: #202122; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Mõlemale mängijale antakse enne matši algust võistlusjuhendis kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma, aga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järelejäänud ajaga.</div></td></tr>
</table>
TarmoTulva
https://www.kabeliit.ee/index.php?title=Lehmanni-Georgijevi_s%C3%BCsteem&diff=14424&oldid=prev
TarmoTulva: Uus lehekülg: 'Lehmann-Georgievi süsteemi kasutatakse kohtade jagamise ja võrdsete tulemuste puhul võitja selgitamiseks. Mõlemale mängijale antakse enne matši algust võistlusjuhendis kok...'
2014-12-15T09:35:06Z
<p>Uus lehekülg: 'Lehmann-Georgievi süsteemi kasutatakse kohtade jagamise ja võrdsete tulemuste puhul võitja selgitamiseks. Mõlemale mängijale antakse enne matši algust võistlusjuhendis kok...'</p>
<p><b>Uus lehekülg</b></p><div>Lehmann-Georgievi süsteemi kasutatakse kohtade jagamise ja võrdsete tulemuste puhul võitja selgitamiseks. Mõlemale mängijale antakse enne matši algust võistlusjuhendis kokkulepitud mänguaeg (reeglina Fischeri süsteemi järgi koos lisasekunditega igale käigule). Võistlejad peavad mängima vahelduvate värvidega kuni võitja selgumiseni, kusjuures iga partii lõpus pannakse kell seisma, aga järgnev partii mängitakse edasi eelnevast partiist järelejäänud ajaga.</div>
TarmoTulva